känsligt värre

Jätte många tjejer som skriver till mig att de inte kan komma är de har sex eller onanerar. Och det är faktist inte så konstigt som många tror. Om jag inte har fel så kommer bara ca 30% vid samlag. Ganska synd enligt mig eftersom sex är för bådas njutning och orgasm är någonting som alla förtjänar. Så tänkte tips om en spray som höjer känslan.




Beskrivning:
"Menthol baserad spray som ökar blodcirkulationen. Detta ger växelvis en värmande / kylande känsla. Enligt tester upplever 8 av 10 personer starkare orgasm vid användande av intimsprayen, 9 av 10 upplever ökad känslighet. Dosera 1-2 spray på önskat ställe, vänta ca 1 minut, ger först en kylande känsla som övergår i värme då blodtillförseln ökar. Kan användas på hela kroppen, men undvik kontakt med ögonen. Rekommenderas vid nedsatt känsel."

- Står det på hemsidan http://www.tjejlust.se som säljer flaskan. (Går även att köpas på andra ställen) Har hört jätte bra om denna flaska och ska faktist köpa en själv! Detta är ett tips för er tjejer OCH killar som har svårt att komma. Som det står kan den användas på hela kroppen och klitoris,penis,slidmynningen, bröstvårtorna 
är 4 ställen jag rekomenderar. ;)   Kostar ca 200 kr.




En person skrev och frågade om jag testat denna och det har jag inte p.ga jag har aldrig haft problem att komma. Kommer varje gång jag har sex så har aldrig känt behovet, men ska testa denna nu för det ger starkare orgasm.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0