Lite ovanligt, lite nytt?

En läsare till mig tyckte jag skulle lägga upp denna lista på lite ovanliga .. Ställningar? Vet inte hur jag ska formulera mig, men detta vänder sig (för en gångs skull) till killar. Dock tyckte jag att flera av ställningarna lät roliga, men skulle inte vilja bli utsatt för någon av dem. ;) 


Rodeo: 
Ställ tjejen på alla fyra i sängen och penetrera henne bakifrån. 
Ta tag i hennes hår, böj dig fram och viska i hennes öra: "Din syster gillar också den här ställningen". 
Håll dig kvar i 8 sekunder. 

Piraten:
Du tar tjejen bakifrån. Och precis när du ska komma spottar du henne på ryggen så hon vänder sig om och tror att du kommit. Då sprutar du henne i ögat och sparkar henne på ena smalbenet. Hon kommer att hoppa på ett ben och hålla för ena ögat som en pirat.

Indianen: 
Du tar tjejen bakifrån. Och utan vidare kör du upp den i tvåan snabbt och våldsamt...Sen medans hon skriker slår du handen över munnen och vips har du en indian "Oahahwhwahahah ahah" 

Spindelmannen: 
Du tar flickan bakifrån, låtsas komma, men lägger satsen i handen. Sedan när hon ställer sig upp kastar du satsen på henne och skriker "GO SPIDERWEB GO!!" 

Angry dragon:
Hon suger av dig dig och precis när du ska komma så trycker du in den så långt du kan. Det kommer då att spruta ut ur hennes näsa "likt en arg drake" 

Spöket:
Du ställer dig och tar tjejen bakifrån vid ett fönster; sen har du en kompis gömd i en garderob (etc) och sen tar du ut den och han får ta över sen springer du ut och ställer dig framför fönstret och vinkar.

Grisen:
Du tar henne bakifrån sen trycker du snabbt och hårt in den i 2an, så hon skriker till och drar upp huvet. Då trycker du upp ett finger i varje näsborre och drar upp näsan så hon ser ut som en gris.







Oh juste, har du/ni testat någon av dessa? Vilken tror du skulle vara roligast? Om du själv inte var utsatt. ;)
Själv tror jag att minen på tjejen när man gör spöket skulle vara hur oslagbar som hälst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle jag vara ärlig så är det en rätt tändande tanke att killens kompis skulle ta över mitt i.. ;)



Ta några seriösare ställningar också?

2011-04-07 @ 21:21:49
Postat av: m

Det har gjorde tamefan hela min vecka..

2011-04-11 @ 22:02:29
Postat av: m

Det har gjorde tamefan hela min vecka..

2011-04-11 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0