intimpiercingar

Godmorgon. :)

Denna kyliga söndag morgon tänker jag ta upp intimpiercinga. Själv tycker jag att vissa av de är grymt läckra och funderar på att ta en själv i klitoriskappan. (Huden runt klitorisen) Yttre och inre blygläppar har aldrig riktigt lockat mig, kanske för jag hört/läst att det blir skönare om man tar i kappan? Men man ska ju aldrig tro på allt man hör och läser nu för tiden, men det verkar spännande och snyggt är det också. Piercingar i underlivet läker desutom väldigt snabbt och de är de piercingar som åstakommer minst problem. Har dock hört att det är de som gör ondast, men lite smärta har väl aldrig dödat någon? 
Men på killar tycker jag att det är lite 'läskigt', och speciellt om det sitter i ollonet, tänk att ha den i sig? Hm, inget som är speciellt upphetsande precis. Har ju inte testat så det kan ju kanske självklart ge lite extra njutning?! (Eller tvärtom?)

Blir du lite sugen själv på att ta en? Har du tagit en intimpiercing? Hur var det i sådanafall?

Lägger upp 4 st bilder så ni kan se hur och vart de sitter.


Klitoriskappan




Inreblygläppar




Yttreblygläppar




Prince Albert


Kommentarer
Postat av: ellie

Jag skulle aldrig vilja ha en intimpiercing och inte heller ha sex med en kille som har det

2011-01-30 @ 14:06:04
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: en blogg bland tusen andra

Aj, det lär ju göra asont att ta en sån, inget för mig. haha :)

2011-01-30 @ 15:54:18
URL: http://kavajen.blogg.se/
Postat av: Marion

Har en i inre blygdläpp, kändes ingenting att ta den och den ger ingen extra njutning, men snyggt är det. Älskar din blogg!

2011-01-30 @ 21:49:51
Postat av: Anonym

Jag har en i klitoriskappan och det kändes inte alls att göra den.

Plus att det ger sjukt mer njutning vid sex ;)

2011-02-01 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0