A girls best friend? (Or not..)

Godmorgon! :)



Många människor tror inte på mig när jag säger att maten påverkar både killens sperma och tjejens doft down there. Öl, kaffe och andra beska/sura drycker kan ge sperman en besk smak, och vi tjejer har en större fiende! Den oskyldiga sparrisen! Nej skämt osido, men sparrisen sägs ge oss tjejer en riktigt bad doft. True or false? 
Själv äter jag inte sparris så vet inte, men min vänn som gör det säger att hon inte har problem, men alla kanske inte har lika stor tur som henne? Kan ifal konstatera att sparris kan påverka sperman.  

Kom att tänka på att vi tjejer kan skatta oss lyckliga som inte är lika "känsliga" som killar.. Men sedan slog det mig att det är ju vi stackare som måste ta det i munnen.. *suck*

Och alla tjejer/killar där ute, om er KK/kille har sperma som smakar unk, försök att få honom att äta mycket frukt. Det kan faktist ge sperman en lite sötare smak och om inte annat balanserar det smaken :)





Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 14:07:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Skulle du kunna skriva tips på vad exakt som får en att lukta "gott" och "äckligt" där nere?

Annat än sparris och frukt. Skulle gärna vilja veta!

2011-04-05 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0