Intervju med ung mamma bloggerskan Micah

I morgon eller i början av nästa vecka kommer det komma upp en intervju med ung mamma bloggerskan Micah, http://micah.myshowroom.se/, som blev gravid med sin dotter Kelly när hon var 14. Hon är idag 15 år, ung mamma och en toppbloggare. Micah har gått med på en liten intervju och ni kommer kunna läsa den här så fort vi är färdiga. Vill påpeka direkt att den inte kommer rikta in sig på sex utan hennes liv som mamma och hur hon upplever sin vardag.
Egentligen tror jag inte det kommer behövas någon mer ingående presentation men så här skriver hon om sig själv i bloggen:




Micah - 15 år och morsa
Mitt namn är Mikaela och vid 14 års ålder blev jag gravid (2010). Fick reda på det i juli, när jag var i vecka 20, och bestämde mig för att behålla barnet istället för att göra abort. Den 22/11 2010 föddes min dotter Kelly. I den här bloggen skriver jag om tips till andra unga mammor, om hur det går för mig och Kelly, min vardag och mina tankar. Övrigt om mig så gillar jag att vara med min pojkvän Kevin, som är Kellys pappa och som jag är förlovad med. Gillar även att hänga med kompisar, festa, shoppa och blogga. Mitt förflutna är tragiskt, men framtiden är ljus! Kram!





                                  
                                     Bild från http://micah.myshowroom.se/                             




Förresten, om ni har några relevanta frågor kan ni gärna skriva dem i en kommentar så ska jag försöka få med några st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0