Dagen fråga(or)

DAGENS FRÅGOR:

Jag har ännu inte sugit av en kille...
allså för jag känner att det är lite obehagligt och inte så nice... om du vet nån som har samma problem eller så först och kom över det..
snälla svara på det här då :)



hej! jag är en tjej på 15(snart 16) år, dom flesta av mina kompisar har tappat oskulden eller så gör dom de nu efter hand. själv så vill jag tappa oskulden nu,jag känner mig redo men ändå inte! jag är jätte rädd för att vara för trång och sen den andra anledning till att jag inte vill ha sex är för att jag har små bröst och vill inte visa dom. vet du om killar bryr sig om storlek på brösten när man har sex? för annars verkar de vara nästan bara de som spelar roll hos tjejer. snälla hjälp mig och svara på detta!




SVAR:

Inte alla tjejer tycker om att suga av killar och det är ingenting att skämmas för.
Det är inte allas grej helt enkelt och om man inte vill så behöver man absolut inte känna någon tvång.
Men jag hade en tjejkompis som inte var så förtjust i det men hon gjorde det för att göra sin kille glad.
Hon började med att suga av honom med kondom då hon inte blev lika "äcklad", dock gillade hon inte precis gummi smaken häller, men den smällen tog hon. Efter ett tag så blev det bättre och nu har hon inga problem längre. Men det betyder inte att det blir så för alla. Mitt tips är att om du har en pojkvänn och gör det för hans skull, "träna". Ta det i din egen takt, och tycker du inte om det, sluta helt enkelt. :)





Om du har ett ordentligt förspel med killen och verkligen känner dig reda ska du se att det inte blir några komplikationer. Många tror att de är "för trånga" men slidan är anpassbar. Annars skulle det vara omöjligt att föda barn. Men som sagt, tänk på att ha ett långt förspel så du verkligen är upphetsad. Även glidmedel kan vara hjälp på vägen.:)
Alla killar tycker olika! Vissa gillar mindre och andra större men oftast bryr de sig inte så mycket. Det är precis som med oss tjejer, vissa gillar stora killar, andra mindre. Men oftast så spelar det ingen roll. Och passar det inte, så skit i honom. Desutom, en av världens vackraste kvinnor har små bröst, och det är bara en del utav utseendet.





Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; så kul :D

2011-02-03 @ 12:02:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: stickan

Du gör precis vad du SJÄLV vill o inget annat. Själv bryr jag mig inte så myck om, om tjejen vill suga ell inte.Jag gillar mer o slicka tjejen.När det gäller storleken på bröst så har det ingen betydelse, jag gillar små. Ha det gott! Hej fr Stickan!

2011-03-15 @ 09:22:46
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: emma

vad heter kvinnan på bilden?

2013-03-02 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0