Natt frågor.

Hej! Alltså.. Jag har läst på flera hemsidor om onanerings-tips för tjejer, och då står det ALLTID att man på ett eller annat sätt ska föra in något i slidan för att det ska vara skönt. Men för mig så känns det inte alls speciellt när jag gör det? Det är bara obehagligt, och det är inte skönt på något sätt alls. Är det något fel på mig? Tacksam för svar! /S



Svar:
Hejsan. Nej det är absolut inget fel på dig! Oftast är det inte skönt att bara "stoppa" upp någonting. Och sedan har de flesta tjejer svårare att få vaginal orgasm så jag skulle tipsa dig att smeka klitoris istället.
Men ett tips för att de ska bli skönare är att du kan smeka klitoris samtidigt som du för in t.ex dildon.







Jag har en fråga, om man ska suga av killen ska man ta satsen i munnen eller ska man låta bli? Isåfall om man ska det hur ska man då veta när han kommer?..hm en funderare som läser en super bra blogg!:D / Sara


Svar:
Det gör du som du vill. Sperma har en speciell smak och det är ganska många tjejer som antingen spottar ut det, eller låter killen spruta på t.ex lakanet eller i en mugg istället.
Du kan känna det då penisen börjar rycka och spänna sig innan orgasm. Annars kan man be killen säga till innan han kommer så man är förberedd. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-02-02 @ 23:09:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är en tjej som aldrig har haft sex.

Men nu på senare tid har jag börjat känna att jag är redo!

Dock så är jag väääldigt rädd. Alla mina kompisar säger att det gjorde sjukt ont första gången. Jag undrar om det finns folk som skulle vilja dela med sig av sina första-sexet-upplevelser?

Kram

2011-02-17 @ 00:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0