ställningar för killar.

Hej jag är en kille på 18 och är gay.
var typ 5 månader sen jag hade sex,vart som less på det ett tag.. hade ingen lust som.. och nu har jag fett lust igen och är sjukt kåt vissa gånger (på kvällen)...
och om du har nå inlägg om gay ställningar och så , 

känner mig fett rostig :(... helst bilder samtidigt om du kan :), 

snälla svara om du vet nå om det :)





Hejsan!
Egentligen tror jag att det kommer komma ganska naturligt, men jag vet vad du menar, ibland får man hjärnsläpp. Men många ställningar som är tjej/kille funkar även om man är två killar. Ta de vanliga, missionären, doggy style, skeden m.m. Här nedan har du några exempel, men alla funkar även om de är två killar, man behöver bara lite teknik. :) Annars skulle jag rekomendera att titta på gay porr för att få lite mer insperation.





                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0