Avsugnings tips av läsare.






"
Killen" - Ok, tips för alla tjejer (killar). Vid avsugning, börja med att runka kuken och sen slicka pungen innan du börjar med avsugningen :) 

När du väl suger sen uppskattas alltid Deepthroat (När du tar HELA kuken i munnen, ner i halsen). Om du inte vet hur du ska göra, köp en dildo och öva. Det gjorde jag och kan nu ta emot 22 cm utan att klökas ;) Det uppskattas alltid av killar. Blir själv imponerad när en kille kan ta ner min kuk i halsen. 

När du väl har kuken långt ner i halsen, om du kan, slicka på hans pung samtidigt då. Det gör han galen av kåthet. Själv försöker jag lära mig det! 

Lycka till och använd kondom, även vid sug!

Kommentarer
Postat av: emelie francea

Haft en bra helg?:)

2011-01-30 @ 15:46:49
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Candy DeLuxe

Fint med ännu en sexblogg :)

Speciellt då vi har olika inriktningar verkar det som!

2011-01-30 @ 19:49:03
URL: http://goodgirls.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ännu inte sugit av en kille...

allså för jag känner att det är lite obehagligt och inte så nice... om du vet nån som har samma problem eller så först och kom över det..

snälla svara på det här då :)

2011-02-01 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0