Dagens fråga

DAGENS FRÅGA?



Hejsan. :) Jag undrar om du har någonting emot homosexuella/bi? Bara nyfiken då du inte skriver så mycket om det. :) / Sanna

Hehe nej jag har absolut ingenting emot homosexuella/bisexuella! All kärlek är bra kärlek. Jag förstår mig inte på homofober, men alla har rätt till sina egna åsikter. Men anledningen till att jag inte skriver om homosexualitet/bi är att jag inte har några egna erfarenheter! Har dock fått denna fråga innan och det kanske är dags att ta upp? Kanske någon läsare som vill dela med sig? Ni kan antingen skriva i en kommentar, eller maila mig på [email protected] .
Lovar att i veckan kommer det komma mer inlägg som riktar sig till homosexuella/bi!

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Nej dom är människor dom också. Och det finns inget rätt och fel i kärlek... Okej, fel finns det (men det har ingenting med homosexuella att göra).



:)

2011-01-30 @ 14:23:37
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0