Sperma.

Vissa skriver in och undrar varför killars sperma ibland kan smaka illa, och här har ni svaret:


En killes sperma, lukt och smak kan variera beroende på vad man äter. Oftast brukar man säga att den doftar som en blandning av nyslaget gräs och alfa alfa groddar.  Sperman smakar också salt och det beror på att salthalten är 9 mg per ml. Det finns inga bevis på att mat eller liknande ska få sperman att smaka annorlunda men vatten kan ändra doften och smaken en aning.
Kaffe, sparris, alkohol, nikotin, sägs göra spermiernas smak sämre

Frukt och socker ska tydligen ge sperman bättre lukt/smak.


Jag vet inte om jag håller med om att sperma luktar nyslaget gräs och alfa groddar, men här har ni nu lite tips om du/din kille har taskig lukt/smak. :)







Sötaste USB minnet? ;)




BTW, Fortfarande sugen på en ny design och skulle vara underbart om någon ville hjälpa mig. :) Eller ja, jag kan ingenting om blogg designer, men jag har ifal en "skiss". Skriv en kommentar, mejla eller adda min msn. :) [email protected]


Kommentarer
Postat av: Emma

Asså att va kille och tjej tsm är ju normalt, tjej och tjej känns också riktigt bra för mig och skönt...Men kille och kille känns bara äckligt, vrf känner jag så?

2011-01-31 @ 20:01:40
Postat av: Gustav

Skön blogg! ;)

2011-01-31 @ 20:08:43
URL: http://anderbergs.me/
Postat av: Hans

Ja den här bloggen är grym.

2011-01-31 @ 20:39:24
URL: http://www.bartenderutbildningkurs.se/
Postat av: *******

Hej jag är en tjej på 15 år och jag har en kille som är 17 och han vill ha sex med mig men jag känner att jag inte vill för att jag väger 65 kg och är ganska fet, jag brukar dra in magen för att inte andra ska se de och jag undrar nu om du har något knep på hur jag kan gå ner och bli smalare? På inte så lång tid, hoppas du svara fort :)

2011-02-01 @ 10:29:42
Postat av: Anonym

Hej jag är en kille på 18 och är gay.

var typ 5 månader sen jag hade sex,vart som less på det ett tag.. hade ingen lust som.. och nu har jag fett lust igen och är sjukt kåt vissa gånger (på kvällen)...

och om du har nå inlägg om gay ställningar och så ,

känner mig fett rostig :(... helst bilder samtidigt om du kan :),

snälla svara om du vet nå om det :)

2011-02-01 @ 19:45:37
URL: http://linusbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0